Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Complimenten en klachten

Zit je ergens mee? Blijf er niet mee zitten!

Bij Philadelphia vinden we het belangrijk dat je goede ondersteuning krijgt en dat je daar tevreden over bent. Als er iets niet goed gaat, willen we dat graag weten.

Ben je niet tevreden? Of doen we niet wat we hebben afgesproken? Blijf hier dan niet mee zitten. Bespreek het eerst met je begeleider. Praten is het allerbelangrijkste en de eerste stap.

Kom je er niet uit, kun je ook een gesprek aanvragen met de manager van de locatie. Jouw familie of een cliëntvertrouwenspersoon kan je hierbij helpen. Krijg je ondersteuning via DigiContact? Bespreek dan met je begeleider van DigiContact wat er aan de hand is. Voor meer informatie kun je ook kijken in de:

Klachtenregeling

Flyer: Ontevreden? Praat er over!

Heeft het gesprek met je begeleider en/of de manager van je locatie niet (genoeg) geholpen? Dan zijn er andere oplossingen. Philadelphia heeft een klachtenregeling en klachtenfunctionarissen. Zij kunnen jou helpen bij jouw klacht. Bij de klachtenfunctionarissen kun je terecht met vragen, voor informatie of advies.

Hoe het werkt

Wie kan er een klacht indienen?

Als cliënt kun je zelf een klacht indienen. Maar ook een vertegenwoordiger kan een klacht indienen namens een cliënt. De klacht gaat dan altijd over de ondersteuning van Philadelphia.

Hoe is privacy geregeld?

Medewerkers van Philadelphia hebben geheimhoudingsplicht. Wat je vertelt, vertel je in vertrouwen. Medewerkers respecteren je privacy. Alleen als het echt nodig is spreekt de medewerker met anderen over je klacht. Hier moet jij dan eerst toestemming voor geven.

Klachtenprocedure

Komt je er niet uit? Je kunt contact opnemen met de klachtenfunctionarissen voor advies, met een vraag of als je niet weet bij wie je terecht kunt met je klacht.

Wil je hulp van een klachtenfunctionaris?

Heb je een klacht of vraag of wil je advies? Stuur dan een mail aan de klachtenfunctionarissen via klachten@philadelphia.nl, of vul hieronder het klachtenformulier in. Eén van de klachtenfunctionarissen neemt dan binnen drie werkdagen contact met je op.

LET OP: Ben je geen cliënt bij Philadelphia? Of meld je geen klacht namens een cliënt bij Philadelphia? Dan vragen we je om contact op te nemen met de locatie waar je klacht over gaat. Werk je bij Philadelphia en heb je een klacht ? Ga dan naar de pagina Klachten medewerkers

Vul het klachtenformulier in

(Optioneel)
(Optioneel)
(Optioneel)
(Optioneel)
(Optioneel)